درخواست مدیر عامل کانون سنگرسازان بی سنگر در مورد مسکن ایثارگران

محمد صدوری مدیر عامل کانون سنگرسازان بی سنگر از مدیران عامل کانون های سراسر کشور خواست نسبت به جمع آوری اطلاعات مسکن ایثارگران و مذاکره جهت گرفتن مسکن برای عزیزان فاقد مسکن اقدام نمایند.

وی در دستورالعملی عنوان کرد: «ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر دارد نسبت به ساخت 50.000 واحد مسکونی در سراسر کشور بشرح جدول پیوست اقدام نماید. مزید اطلاع نظر به اینکه پروژه مذکور در همه استانها اجرا خواهد شد، خواهشمند است به منظور بهره مندی ایثارگران پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی از پروژه یاد شده اقدامات لازم از جمله مذاکره با دفتر ستاد اجرایی فرمان امام در آن استان و متعاقب آن تهیه اطلاعات مورد نیاز در زمینه وضعیت مسکن ایثارگران معزز و اطلاع رسانی به موقع جهت ثبت نام آنها در این پروژه بعمل آورده و نتیجه اقدامات انجام شده را به این کانون اعلام نمائید.»

 

بنابر گزارش سایت سنگرسازان بی سنگر؛ اطلاعات تکمیلی در این مورد به شرح ذیل به اطلاع مدیران عامل کانون های سنگرسازان بی سنگر سراسر کشور رسید:

اطلاعیه تکمیلی پروژه ساخت 50.000 واحد مسکونی ستاد اجرایی فرمان امام

ستاد اجرایی فرمان امام در حال حاضر قرارداد ساخت 400 واحد در زنجان با جهاد نصر زنجان، 200 واحد در فرون آباد تهران با شرکت آبادگران نصر کوثر منعقد نموده و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

همچنین مناقصه ساخت 600 واحد در اهواز با شرکت نصر میثاق، 424 واحد در صومعه سرا با توسعه سیلوها و 400 واحد در مراغه با جهاد نصر آذربایجان شرقی بزودی منعقد و عملیات ساخت واحدهای مذکور را آغاز خواهد نمود.

  • شرایط متقاضیان خرید به نقل از سایت شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام بشرح ذیل میباشد:
  • سبز بودن فرم «ج» متقاضی خرید و همسر وی.
  • متقاضی خرید باید متأهل و ساکن شهر محل اجرای پروژه باشد.
  • متقاضی و همسر وی نباید هیچ مالکیتی بر واحد مسکونی، تجاری و یا اداری در سطح کشور داشته باشند.
  • افراد متقاضی می توانند برای ثبت نام به سایت شرکت توسعه گران عمران ستاد مراجعه نمایند.
  • براساس اظهارات مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام قرار بر این است که برای واحدهای در حدود 80 تا 100 متر در تهران 110 میلیون، در مراکز استانها و شهرستانها 80 میلیون تومان وام توسط بانک مسکن با شرایط دو سال دوران ساخت و 10 سال دوره بازپرداخت تأمین گردد.
  • متقاضیان خرید نیز موظف می باشند مبلغ 100 میلیون تومان را در 4 قسط و ظرف یکسال تأمین نمایند.
  • زمین پروژه ها توسط ستاد اجرایی تأمین و در تاریخ شروع پروژه قیمت گذاری و بهای زمین پس از سه سال تنفس از آغاز اجرای پروژه بصورت اقساطی ظرف 4 سال دریافت خواهد شد.

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.