چاپ این صفحه

بزرگداشت سنگرسازان بی سنگر در آذربایجان شرقی

یاد و خاطره سنگرسازان بی سنگر آذربایجان شرقی در مراسمی گرامی داشته شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این مراسم گفت: تاریخ هیچگاه رشادت ها و جان فشانی های رزمندگان اسلام را در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فراموش نخواهد کرد .

آیت الله خاتمی افزود: حماسه هشت سال دفاع مقدس میراث گرانبهایی است که همه وظیفه دارند ابعاد آن را برای نسل جوان جامعه و آینده سازان کشور منتقل کنند و دستاوردهای آن نیز برای همگان تبیین شود.

وی نقش جهادگران هشت سال دفاع مقدس را در کنار دیگر رزمندگان بی بدیل خواند و ادامه داد: سنگر سازان بی سنگری که برای ساخت سنگر رزمندگان از جان خود می گذشتند درس مقاومت و ایثار را برای همه آموختند و معارف این جنگ نابرابر با صدها جلد کتاب قابل بیان نیست .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی هم در این گردهمایی گفت: مایه افتخار و مباهات است که رزمندگان و جهادگران این استان منشاء پیروزیها و اثرات زیادی در عملیات های مختلف در دوران دفاع مقدس بودند و امروز هم برای تامین امنیت غذایی همچنان در دفاع از ایران اسلامی تلاش می کنند.
اکبر فتحی با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی استان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۱۱۸ شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است، افزود: در هشت سال دفاع مقدس ۴۹۲ نفر جهادگر استان به افتخار جانبازی نائل آمده و ۵۴ نفر نیز به عنوان آزاده سرافراز در تاریخ پر افتخار هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کرده اند.

 

اشتراک این مطلب