برنامه ی دیدار؛ از اهداف کانون سنگرسازان بی سنگر

در راستای اهداف کانون
برنامه دیدار: سرزمین پاک ایران بیش از هر جای دیگر، مفتخر به داشتن ارزش‌های والا و اصیلی است که نمونه‌ی آن را در کمتر جایی می‌توان یافت."فرهنگ ایثار و شهادت" یکی از این ارزش‌ها است که با تاریخ این سرزمین شکل گرفته و از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است.
در این بین تکریم این ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی ها امری ضروری ست تا بتوان مرام سنگر سازان، این ایثارگران خدوم را سینه به سینه به نسل‌های بعد انتقال داد که به همین جهت در اهداف کانون سنگر سازان بی سنگر برنامه‌ی دیدار نهادینه شده است.
دیدار یکی از برنامه های مهم کانون سنگر سازان بی سنگر استان زنجان می‌باشد که با اهداف معین و مشخصی اجرا می‌شود. کانون استان زنجان در سال 98 اهتمام کامل بر اجرای برنامه دیدار دارد و همانگونه که مشخص است ،برنامه ی دیدار در برگیرنده ی برخی از اهداف برنامه های ادامه ی راه ،حفظ یاد و حمایت است.
یعنی کانون تصمیم دارد تا با اجرای برنامه ی دیدار بتواند یاد سنگرسازان بی سنگر را حفظ و با تجدید خاطره ای از آنان در راستای ادامه راهشان تلاش نموده و تا حد امکان و بضاعت کانون برنامه هایی برای حمایت آنان در نظر بگیرد.
بی شک امروز آنچه از عزت و اقتدار و امنیت نصیب ایران اسلامی شده است ، مرهون تلاش ، ایثارگری و جانفشانی زنان و مردان غیور ایران زمین است که در دوران دفاع مقدس در برابر دنیای کفر و استکبار سینه سپر کردند و در این راه حتی از بذل جان خویش هم دریغ نکردند.
خانواده های معظم شهدا، آزادگان سرافراز ،جانبازان گرانقدر و سنگرسازان بی سنگر از بزرگترین سرمایه های معنوی این کشور هستند و یاد آنان اشاعه ارزش های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می شود. در این راستا برنامه ی دیدار با آنان، ادای دین به ارزش های والای انسانی می باشد.
به همین منظور اعضای محترم هیات امنا ،هیات مدیره و مدیر عامل کانون استان دیدارهایی از خانواده های گرانقدر شهدا،جانبازان معزز ،اعضای محترم کانون استان و خانواده های محترم سنگرسازان بی سنگر متوفی بعمل می آورند . 

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.