بیانیه سنگرسازان بی سنگر در حمایت از «گام دوم انقلاب»

رؤسای هیأت مدیره و مدیران عامل کانون سنگرسازان بی سنگر حاضر در بیست و هشتمین جلسه فصلی شورای هماهنگی کانون سنگرسازان بی سنگر استان ها و شهرستان های ویژه با صدور بیانیه ای به حمایت از بیانیه «گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پرداختند.

 رؤسای هیأت مدیره و مدیران عامل کانون سنگرسازان بی سنگر حاضر در بیست و هشتمین جلسه فصلی شورای هماهنگی کانون سنگرسازان بی سنگر استان ها و شهرستان های ویژه با صدور بیانیه ای به حمایت از بیانیه «گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پرداختند.

متن این بیانیه بدین شرح است: 

بیش از 40 سال پیش پیام رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را شنیدیم و گام در راه مبارزه با رژیمی گذاشتیم «که علاوه ‌بر وابستگی و فساد و استبداد و کودتایی بودن، اوّلین رژیم سلطنتی در ایران بود که به دست بیگانه -و نه به زور شمشیر خود- بر سرِ کار آمده بود» و این در حالی بود که «هیچ تجربه‌ی پیشینی و راه طی‌شده‌ای در برابر ما وجود نداشت» اما به فضل الهی پیروز شدیم.

بعد از پیروزی انقلاب خرابه ای به جای مانده بود به نام وطن که بایستی ساخته می شد. پس مانند قطره هایی که به هم می پیوندند به هم پیوستیم تا دریای «جهاد سازندگی» را با نیروی ملت بسازیم و از جان و تن بگذریم برای سازندگی ایرانی که اینک اسلامی نیز شده بود.

پس جهاد را ساختیم که آبروی اسلام و انقلاب باشیم و بحمدالله که موفق شدیم؛ چرا که حضرت امام(ره) فرمودند: «آفرین بر شما که به اسلام و انقلاب آبرو دادید». 

پس از تحمیل جنگ توسط مستکبرین عالم به ایران اسلامی، به صورت خودجوش به جبهه ها رفتیم و رکن سوم دفاع مقدس شدیم و همرزمان عزیزمان چنان رشادتی به خرج دادند که لقب پرافتخار سنگرسازان بی سنگر را بدست آوردند. هر آنچه که در باور نمی گنجید را در ذیل «همه با هم» با مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل «ما می توانیم» انجام دادیم و از خود به یادگار گذاشتیم از «جاده وحدت» تا شاهکار مهندسی رزمی جهان «پل بعثت».

اینک انقلاب اسلامی مان به کوری چشم دشمنان، چهلمین سالگرد پیروزیش را جشن گرفت و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در بیانیه ای ضمن بر شمردن برکات انقلاب و نام بردن از «جهاد سازندگی» نقشه راه آینده را ترسیم نمودند. 

اینجانبان مدیران کانون سنگرسازان بی سنگر سراسر کشور به نمایندگی از تمامی ایثارگران پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد اعلام می داریم که پیام رهبر و ولی امرمان را با گوش جان شنیدیم و تمامی توان خود که تلفیقی از ابتکارات دوران دفاع مقدس و تجربیات دوران بعد از دفاع مقدس است را به کار می گیریم و باز هم با شعار «همه با هم» و «ما می توانیم» پتانسیل خود را جهت عمل به نقشه راهی که رهبری انقلاب ترسیم نمودند به کار می بریم.

با سلام و درود بر امام و شهدای انقلاب اسلامی

رؤسای هیأت مدیره و مدیران عامل کانون سنگرسازان بی سنگر

 

 

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.