برپائی نمایشگاه «گنج دفاع مقدس» در رشت

بمناسبت هفته دفاع مقدس 98 نمایشگاه باشکوهی با عنوان "گنج دفاع مقدس" در پیاده راه فرهنگی رشت(میدان شهدای ذهاب-(شهرداری))برگزار گردید.

در این نمایشگاه که با مشارکت کانون سنگرسازان بی سنگر گیلان و اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، نقش سنگرسازان بی سنگر جهادگر در طول هشت سال دفاع مقدس به نمایش درآمد.

در نمایشگاه گنج مقدس رشت عوامل دستگاه‌های فرهنگی در کنار یگان‌های نظامی، ارتشی و انتظامی گیلان در هفته دفاع مقدس با اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و آموزشی تلاش می‌کنند تا به نحوی فرهنگ و ارزش‌های ناب دفاع مقدس را به آحاد جامعه ازجمله نسل جوان و نوجوان ترویج کنند.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، روایت‌گری دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و همچنین نمایش ادوات رزمی و آثار فرهنگی و تبلیغاتی یگان‌های نظامی مستقر در استان گیلان از جمله بخش‌های این نمایشگاه است.

 

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.