کانون سنگرسازان بی سنگراستان گیلان

کانون سنگرسازان بی سنگراستان گیلان

آدرس کانون سنگر سازان بی سنگر گیلان:

رشت:کمربندی شهید بهشتی-جنب سازمان صنعت ومعدن وتجارت استان گیلان-ساختمان شهید سهرابی پور-طبقه سوم

کد پستی : 64354 -41958

تلفن تماس: 01333426426-01333426427

فاکس:  01333425994

پیام رسان سروش:  09026801519 

 

آدرس وب سایت: http://www.sangarsazangil.ir

بمناسبت هفته دفاع مقدس 98 نمایشگاه باشکوهی با عنوان "گنج دفاع مقدس" در پیاده راه فرهنگی رشت(میدان شهدای ذهاب-(شهرداری))برگزار گردید.

در این نمایشگاه که با مشارکت کانون سنگرسازان بی سنگر گیلان و اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، نقش سنگرسازان بی سنگر جهادگر در طول هشت سال دفاع مقدس به نمایش درآمد.

در نمایشگاه گنج مقدس رشت عوامل دستگاه‌های فرهنگی در کنار یگان‌های نظامی، ارتشی و انتظامی گیلان در هفته دفاع مقدس با اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و آموزشی تلاش می‌کنند تا به نحوی فرهنگ و ارزش‌های ناب دفاع مقدس را به آحاد جامعه ازجمله نسل جوان و نوجوان ترویج کنند.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، روایت‌گری دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و همچنین نمایش ادوات رزمی و آثار فرهنگی و تبلیغاتی یگان‌های نظامی مستقر در استان گیلان از جمله بخش‌های این نمایشگاه است.

 

اولین جلسه مشترک كانون سنگرسازان بي سنگر گيلان و اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان روزیکشنبه  مورخ 23/04/1398 در محل دفتر کانون تشكيل شد.در این جلسه که با حضور سرهنگ پاسدار بایرامی مدیرکل حفظ آثار و دکتر نامدار مدیر عامل کانون و جمعی از پیشکسوتان جبهه و جنگ برگزار گردید برلزوم ثبت و حفظ تاریخ شفاهی جنگ جهاد و دستاوردهای آن در دوران دفاع مقدس تاکید شد و به بحث وتبادل نظر در این مورد پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مجمع عمومی عادی سالیانه هیأت امنای کانون سنگرسازان بی سنگر استان گیلان در تاریخ۹۸/۰۴/۰۶ در بندر انزلی برگزار گردید.

این مجمع با حضور اکثریت اعضا وبا دستور جلسه زیر به انجام رسید.

۱ـ استماع و رسیدگی به گزارش هیأت مدیره و بازرس
۲- انتخاب هیأت مدیره و بازرسین
۳ـ تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های کانون
۴ـ تصویب ترازنامه ،حساب سود و زیان سال مالی ۹۷ و بودجه پیشنهادی سال

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بمناسبت گرامیداشت هفته جهادکشاورزی و سالروز تشکیل جهادسازندگی به فرمان امام(ره) مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، رئیس، کارکنان جهاد کشاورزی استان گیلان و کانون های سنگر سازان بی سنگر،جهاد گران و بازنشستگان با آیت الله رسول فلاحتی نماینده  ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت دیدار کردند.

در این دیدار آیت اله فلاحتی به یادگاران دوران دفاع مقدس گفت: روز گذشته خدمت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بودیم و ایشان فرمودند؛سلام ما را به همه مردم و مسئولان گیلان برسانید.


وی، وجود جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس و آبادانی روستاها در کشور را جزو افتخارهای بزرگ و ملی عنوان کرد و افزود: هیچ زمانی مردم حضور و خدمات جهادگران در عرصه جنگ و داخل کشور را فراموش نمی کنند.


امام جمعه رشت با بیان اینکه جهاد سازندگی و پس از آن جهاد کشاورزی به معنای واقعی در کشور کار کرده است، تصریح کرد: جهاد کشاورزی هنوز نیز در موقعیت کار است.
آیت الله فلاحتی به فعالیت جهاد سازندگی چند برابر عرصه دفاع مقدس در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: توجه به عرصه درون سازمانی و خارج از سازمان جهاد کشاورزی حائز اهمیت است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بمناسبت گرامیداشت هفته جهادکشاورزی دیداری صمیمانه با حضور رییس سازمان،نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی با  کانون های مستقر درساختمان شهید سهرابی پور (سنگرسازان بی سنگر گیلان-کانون جهادگران-کانون بازنشستگان)برگزارگردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بمناسبت سالروز هفته جهادکشاورزی،مراسمی با حضورحاج حسن کربلائی دبیر ستاد احیای امربه معروف ونهی از منکر  استان گیلان وعضو هیئت امنای کانون سنگرسازان بی سنگر گیلان و با شرکت ریاست سازمان،نماینده حوزه ولی فقیه و کارکنان در نمازخانه سازمان جهادکشاورزی استان گیلان برگزار گردید.

در این مراسم کربلائی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل(ره)، شهیدان وایثارگران هشت سال دفاع مقدس وفعالان حوزه کشاورزی، درباره چگونگی شکلگیری جهادسازندگی وتأثیر انکار ناپذیر آن در جنگ تحمیلی سخنانی را بیان داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.