بیانیه کانون سنگرسازان بی سنگر و دعوت از آحاد ملت برای شرکت در انتخابات

کانون سنگرسازان بی سنگر با صدور بیانیه ای از همه هموطنان خواست تا در انتخابات 11 اسفند حضور حداکثری داشته باشند.

متن کامل بیانیه بدین شرح است:
«بسمه تعالی
ملت شریف ایران
با سلام و درود
جمهوری اسلامی 46 سال پیش با حضور آحاد شما ملت شریف و با نثار خون جوانان این مرز و بوم پا به عرصه وجود نهاد و در دوران هشت ساله دفاع مقدس با خون پاک اقشار مردم ایران زمین آبیاری شد و اینک درخت تنومندی است که نیاز به حمایت بیش از پیش دارد.
مردم سالاری دینی نشات گرفته از انقلاب اسلامی نشان داد، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن واقعی است که تعارف پذیر هم نیست و مردم با حضور در انتخابات‌ها، قدرت و اراده خود را در انتخاب مدیران و نمایندگان به منصه ظهور می‌رسانند.
اینک و در آغازین روزهای چهل و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، آنچه مسلم است این است که تلاش ملت بزرگوار ایران در سایه رهبری امامین انقلاب، با وجود همه فراز و نشیب ها و سختی ها  روز به روز بیشتر به فتح قله های افتخار می انجامد و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی): «نزدیک قله‌ایم، خستگی و ناامیدی ممنوع.»
در این میان، نگاه ما که با جهاد برای سازندگی به یاری انقلاب آمدیم و در دوران دفاع مقدس لقب سنگرسازان بی سنگر را بدست آوردیم، همچون همیشه، به عموم ملت ایران این است که اتفاقا آنچه که نقش اساسی در درمان کاستی ها و  مشکلات فعلی و بازگشت سریع تر به  آرمان های انقلاب دارد، نقش موثر و پررنگ و هوشمندانه مردم در انتخابات های مختلف و مهر تایید بر تداوم خدمات افراد صالح در مجلس شورای اسلامی است .
کانون سنگرسازان بی سنگر با اعلام بی طرفی کامل و دوری از هر نوع سیاست زدگی، از همه آحاد ملت شریف ایران می خواهد که با حضور در انتخابات 11 اسفند ماه سال 1402 و با انتخاب افرادی اصلح و با سابقه درخشان، به حمایت از درخت انقلاب اسلامی بپردازند. قطعا اینک که دشمنان این مرز و بوم یکپارچگی این کشور را نشانه گرفته اند، اهمیت این حضور و انتخاب دو چندان است.  
والعاقبه للمتقین
کانون سنگرسازان بی سنگر»

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.