رییس هیات مدیره کانون سنگرسازان بی سنگر: ما بایستی در بیرون از دایره کانون ها فعالیت بیشتری داشته باشیم

رییس هیات مدیره کانون در سی و چهارمین جلسه فصلی شورای هماهنگی کانون های سنگرسازان بی سنگر استان ها و شهرستان های ویژه گفت: به حمدالله در دوره فعلی هیات مدیره، دو کارگروه فرهنگی – اجتماعی و امور استان ها به خوبی فعال شده است و امیدواریم در آینده نزدیک کارگروه اقتصادی نیز به فعالیت بپردازد.

دکتر محمد علی شم آبادی در این جلسه که روز چهارشنبه 21 تیر ماه 1402 برگزار گردید افزود: ما علاوه بر ارتباطات داخلی خودمان، نیازمند ارتباط جدی و موثر با فرماندهان عالیرتبه و قرارگاه های پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد هستیم و این ارتباط به خوبی برقرار شده است و جلسات مرتب و پرثمری نیز با هم داشته ایم. در همین دو روز پیش هم این جلسات را داشتیم. جلسه خوب و جدی داشتیم و عمدتا فرماندهان محترم به همگرایی و درک موضوعات روز تاکید داشتند.

وی با اشاره به تقسیم بندی کانون ها به چهار منطقه تصریح کرد: ظرفیت این چهار منطقه بسیار زیاد است. همه استان ها در حضورشان و مشارکتشان در جلسات چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی، بر اساس 11 بند ماموریت های مشخص شده حرکت موثر داشته باشند. کانون مرکز هم بایستی در این موضوعات حضور فعالی داشته باشد. برآورد این جلسات بایستی مشخص باشد.

دکتر شم آبادی افزود: ما بایستی در بیرون از دایره کانون ها فعالیت بیشتری داشته باشیم. تعامل استان ها و کانون مرکز با بخش های اجرایی و حکومتی باید بیشتر شود تا بتوانیم بهتر به موضوعات بپردازیم. ما بعد از احصاء دقیق ماموریت ها بایستی به سمت انجام دقیق آن برویم.

رییس هیات مدیره کانون با اشاره به برنامه های صورت گرفته در هفته جهاد امسال اشاره کرد: هفته جهاد امسال ظهور و بروز بهتری داشتیم و در سطح همه استان ها فعالیت های بهتری صورت گرفت. بنابراین می توانیم در همه زمینه ها بهتر فعالیت داشتیم باشیم.

دکتر شم آبادی با اشاره به لزوم جهاد تبیین سنگرسازان بی سنگر و مدیریت جهادی بیش از هر زمانی گفت: اولین مخاطب آن وزارت جهاد کشاورزی است و بایستی از الگوی موفق پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد برای حل مشکلات استفاده بیشتری کنیم.

وی با اشاره به انتخاب مهندس نیکبخت به عنوان وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد:ما هم با بررسی بین گزینه های مطرح، به حمایت از ایشان رسیدیم، که الحمدلله تعاملات خوبی بین ما حاکم است و ما باید از این فرصت بهترین استفاده را بکنیم و در کمک به دولت و وزارت جهاد کشاورزی، از تمام ظرفیت های خود استفاده کنیم. ما از توان و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستیم.

اشتراک این مطلب

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

درباره ی کانون

تشکل (سازمان) مردم‌نهاد «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر»، در سال 1383 با همت هیأت‌امنای آن که متشکل از «347» نفر از فرماندهان و باسابقه‌ترین نیروهای عملیاتی و ستادی «6» قرارگاه (لشگر)، «14» تیپ و «69» گردان مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ـ از سراسر کشور ـ بودند، تأسیس گردید و باعث شد این نیروها مجدداً گرد هم آیند.

 

با این اوصاف، «کانـون سنگرسازان بی‌سنگر» مؤسسه‌ای فرهنگی ـ صنفی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است که به منظور حفظ انسجام نیروهای پ.م.ج.ج، تلاش در جهت ادامة راه شهدای جهاد، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطرة شهدای جهادگر و ایثارگران سازمان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد (پ.م.ج.ج) در هشت سال دفاع مقدس، حمایت از ایثارگران جهاد و خانواده‌های ایشان و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تخصصی این عزیزان، تأسیس شده و فعالیت می‌نماید.

آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه

کاربر گرامی؛ لطفا برای اطلاع از فراخوان‏ ها و اطلاعیه های کانون سنگرسازان بی سنگر عضو شوید.